אודות חברת רב-בריח והפעילות העסקית שלנו | רב-בריח לעסקים

אודות רב בריח לעסקים

רב-בריח.
תעשייה ישראלית,
גאווה לאומית.

קבוצת רב-בריח היא יצרנית דלתות הביטחון מהמובילות בעולם. חברה טכנולוגית בינלאומית המהווה one stop shop למוצרים לענף הבנייה, הכוללים דלתות לכל סוגיהן פתרונות מיגון ופתרונות נעילה בטכנולוגיה מתקדמת. החברה, שהחלה להיסחר השנה בבורסה, עוברת תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית על מנת לשפר את חוויית הלקוח. במקביל, פועלת החברה לרכישה ולפיתוח של חברות-בנות שירחיבו את האחיזה שלה בתחום הבנייה ופתרונות הנעילה.

היסטוריה וסיפור המותג
בתחילת שנות ה-70 נרשמה בישראל עלייה משמעותית במספר אירועי הפריצה לבתים, שבוצעו על ידי פעילי טרור פלסטיניים. אירועים אלה הובילו לירידה ברמת הביטחון האישי ולחיפוש אחרי דלתות שיספקו הגנה גדולה יותר מדלתות העץ שהיו מקובלות אז.

בשנת 1972, בעקבות מספר פריצות לביתה, נכנסה לקוחה לבית מסחר למנעולים בתל אביב וביקשה בקשה חריגה ויוצאת דופן לאותם זמנים: התקנת 4 מנעולים בדלת הכניסה של דירתה. הבקשה הייחודית הזו הציתה את דמיונו של הפקיד שטיפל בה, אברהם בחרי, והביאה למעשה לפיתוחו של המנעול הרב-בריחי ולהקמתה של חברת רב-בריח. החברה החלה לפתח, לייצר ולמכור דלתות ביטחון, מנעולים וצילינדרים, שעד מהרה נהפכו לשם דבר בשוק הישראלי. בשנת 2008 נרכשה רב-בריח בידי התעשיין שמואל דונרשטיין.

 

רב-בריח – הצלחה עם שורשים בפריפריה
היום מתמחה קבוצת רב-בריח בתכנון, בפיתוח ובייצור מוצרים לענף הבנייה, בטכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת לייצר יותר מ-350 משפחות מוצרים. החברה מספקת ללקוחות ענף הבנייה one stop shop עם מגוון רחב של מוצרים אשר מיוצרים במפעלים המתקדמים של רב-בריח – דלתות כניסה ופנים מעוצבות, מוצרים למרחב המוגן, דלתות אש, מחסנים ומגוון פתרונות נעילה ייחודיים, הנמכרים בכ-40 מדינות.

רב-בריח פועלת בארבעה מגזרי פעילות, שלושה מהם פונים לשווקי הבנייה והאחרון הוא מגזר הנעילה, שרוב הפעילות שלו פונה לייצוא. החברה מעסיקה כ-1,000 עובדים ומתפעלת שמונה מפעלים, ארבעה מרכזי ייצור, שלושה מרכזים לוגיסטיים ו-17 אולמות תצוגה. החזון של הנהלת ויו"ר החברה הוא להמשיך ולהתפתח ולהוביל את תחום ה-BuildTech.

חדשנות טכנולוגית
רב-בריח היא תעשייה טכנולוגית, המייצרת תוך שימוש במערכות מידע חדשניות ובפסי יצור רובוטיים מתקדמים. דוגמה לכך היא היכולת לייצר מאות עיצובים שונים של דלתות על אותו קו ייצור ללא מגע יד אדם. מעבר לפסי ייצור מתקדמים, לרב-בריח מגוון מוצרים חכמים בתחום הדלתות והנעילה. הדלת החכמה והמעוצבת, אשר מתממשקת לאפליקציה מאובטחת ופשוטה להפעלה ומאפשרת שליטה בדלת מהסמארטפון וכניסה גם באמצעות טביעת אצבע היא מהפכה בתחום דלתות הכניסה ומשפרת את איכות החיים של לקוחות המותג.

חברות בנות וכניסה לתחומי פעילות חדשים
רב-בריח נעילה – חברתה הנעילה של רב-בריח מהווה מקור גאווה למותג בארץ ובעולם ומייצרת צילינדרים, מנעולים ומוצרי נעילה חכמים לבית, למוסדות ולגופים ממשלתיים. מפעל הנעילה הוא דוגמא לתעשייה טכנולוגית מתקדמת המבוססת על הנדסת פיתוח וייצור של מוצרים טכנולוגיים מתקדמים.
רב-בריח אנרגיה – חטיבה חדשה בקבוצת רב-בריח, שהוקמה כחלק מתנופת הקיימות והחדשנות בשנים האחרונות. החטיבה מתמחה בייזום, בהקמה, בהפעלה ובתחזוקה של מערכות סולאריות (בטכנולוגיה פוטו-וולטאית).
לוקר אמבין –עוסקת באספקה ובמכירה של לוקרים ופתרונות נעילה בבתי ספר, בנייני יוקרה ועוד.

 

דברים שלא ידעת על רב-בריח 

  • אם נחבר את כל הדלתות שרב-בריח מייצרת בשנה, נוכל לבנות שביל מאולם התצוגה של החברה בחיפה ועד זה שבאילת
  • 1,000 עובדי החברה הם פסיפס אנושי של הישראליות: יהודים, מוסלמים, דרוזים ונוצרים שעובדים זה לצד זה בשיתוף פעולה וכבוד הדדי
  • בין מוצרי רב-בריח גם מוצרים מצילי חיים דוגמת מוצרי מיגון לחדר הביטחון ודלתות הדף רסיסים.
  • דלת נגד פריצה וירי הותקנה בשגרירות ישראל בקהיר מנעה מההמון המצרי אשר ניסה לפרוץ את השגרירות בהתפרעויות של ספטמבר 2011 עד לאשר הגיעו כוחות החילוץ.
  • הצילינדר החכם של רב-בריח, אשר מותקן במאות בתים בישראל, מאפשר כניסה חד פעמית מרחוק לשליח מזדמן.

רב-בריח מישראל לעולם

7 מפעלים

ברחבי הארץ, משתרעים
על שטח של כ-36,000 מ"ר

כ-1,000 עובדים

ב-7 מפעלים שונים

50 מדינות

רב-בריח משווקת כיום את מוצריה
ב-50 מדינות ברחבי העולם

250,000+

דלתות מיוצרות בשנה

4 מיליון

בתי אב בישראל נהנים
מדלתות הכניסה של רב-בריח

נעים להכיר, שדרת הניהול

אלי שמיני

סמנכ"ל חטיבת קבלנים

אסף אבן חיים

סמנכ״ל כספים

עומר יתיר

מנכ"ל חברת הנעילה

ניר לב

סמנכ"ל תפעול

שמוליק יהודה

סמנכ"ל החטיבה המוסדית

ליאור דונרשטיין

סמנכ"ל רכש ושרשרת אספקה

גד אברג'יל

סמנכ"ל חטיבת הפרטיים

עדי ברנשטיין

סמנכ"ל חטיבת השירות והתקנות

שפיר שנרך

סמנכ"ל פרויקטים והשקעות

אדוארד קנטור

סמנכ"ל הנדסת מפעלים של החברה

רפי זלדין

סמנכ"ל איכות בטיחות ותהליכים

זיו זנדני

מנהל מערכות מידע

ענת ורניק

מנהלת משאבי אנוש

תורמים לקהילה

חברת רב-בריח היא חברה ישראלית שורשית, החייבת את הצלחתה לאמון הרב שרוכשים לה לקוחותיה לאורך השנים. המחויבות שלנו לקהילה בה אנו חיים ופועלים, מהווה עבורנו ערך עליון ולכן אנו, מנהלי החברה ועובדיה, משקיעים משאבים במתן תחושת ביטחון לקהילה ולסביבה שלנו, באמצעות מגוון פעילויות חברתיות ומיזמים התנדבותיים המשיקים לתחומי פעילותנו.
צלם: ספי מגריזו

לכל הפעילויות והמיזמים שלנו

הסיפור של רב-בריח

הסיפור של רב-בריח

דלת הפלדלת נולדת

הכל החל בבוקר בהיר בשנת 1972… לקוחה נסערת נכנסה לבית המסחר למנעולים בו עבד אברהם בחרי וביקשה שיתקין בדלת ביתה ארבעה מנעולים שיחזירו לה את תחושת הביטחון שאבדה, בעקבות פריצה שחוותה.
בקשה תמימה זו הציתה את דמיונו של אברהם, אשר יחד עם ידידו משה דולב, פיתח מנעול רב-בריחי שהותקן במרכזה של דלת עץ ולאחר מכן בדלת עם ליבת פלדה. וכך, בשנת 1977, באה לעולם דלת ה"פלדלת™" הראשונה ובכך נפתח עידן חדש ומהפכני בעולם פתרונות הנעילה והמיגון.

החברה מתרחבת

הדרך לא הייתה קלה… המעבר מדלתות עץ לדלתות פלדה העמיד בפני אברהם ומשה אתגרים רבים. האמונה העמוקה בצורך בדלתות ביטחון, הובילה לשיפורים מתמידים ברמה הטכנולוגית ובעיצוב הדלתות ולקמפיין פרסומי שהפך את רב-בריח פלדלת למותג מבוקש בארץ ובעולם.
הצלחתה המרשימה של רב-בריח פלדלת לא נעלמה מעיני קונצרנים בינלאומיים מובילים ובשנת 2000 נרכשה חטיבת מוצרי הנעילה של רב-בריח ע"י התאגיד השוודי ASSAABLOY, תמורת כ- 65 מיליון דולר.

החברה עוברת לידים חדשות

היזם, התעשיין ואיש העסקים, זוכה פרס התעשייה לשנת 2014 שמואל דונרשטיין, אשר הפיח בה רוח חיים חדשה, בעזרת צוות הנהלה מקצועי וחדור מטרה. עד מהרה הוגדרו לחברה חזון וערכים ברורים, הושקעו משאבים רבים במחקר ובפיתוח, הוטמעו קווי מוצרים חדשים ובוצע מיתוג מחודש – והתוצאות לא איחרו לבוא: רב-בריח הפכה למובילה בשוק דלתות ביטחון ומוצרי הנעילה בישראל וליצרנית דלתות הביטחון הגדולה בעולם, עם כושר ייצור של כ-250,000 דלתות בשנה!

לא עוצרים לרגע

מנהלי החברה לא עצרו לרגע ובשנת 2011 הוקמה חטיבת מוצרי הנעילה של החברה והחברה חזרה לתכנן ולייצר מוצרי נעילה כחול-לבן. אחת ההמצאות של חטיבת הנעילה הוא הצילינדר העמיד ביותר בפני פריצה LOCXIS™בעל ראש המפתח הכחול והמזוהה אשר מהווה גאווה ישראלית במדינות ברחבי העולם והפך לחלק בלתי נפרדים מדלת הכניסה של רב-בריח. מאז החברה מפתחת מאות מוצרים מדי שנה ובבעלותה עשרות פטנטים רשומים. ב-2021 חטיבת הנעילה הפכה לחברת בת של המותג תחת ניהולו של עומר יתיר.

נכנסים לבית פנימה

ב2014 רכשה חברת רב-בריח את מפעל דלתות הפנים ורשת החנויות מפעלי עץ כרמיאל ואופן גלרי ונכנסה לשוק דלתות הפנים. לאחר השקעה אדירה בפסי ייצור וטכנולוגיית ייצור השיקה החברה את דלתות פנים עמידות למים מסדרת טופ TOP המשמשות שילוב מושלם בין איכות לעיצוב חסר פשרות. עם השנים הסדרה התפתחה לעיצובים, סגנונות ופיתוחים נוספים.

2015-2017 שנים של צמיחה

חברת רב-בריח ממשיכה לגדול ולהתפתח ונכנסת לתחום מוצרי הממ"ד עם מסנני אב"כ לשוק הפרטי והמוסדי ומשיקה את מסנן לביא – המסנן הקטן בישראל, רכשה מפעל בתחום השערים ומשווי הגובה, הפכה לשחקן מוביל בפתרונות מיגון ואף פתחה מפעל לחיתוך מוצרי פלדה וגילוון.

2018-2020 שירות חברים

החברה גאה על הקמת חטיבת השירות הגדולה בישראל בתחומה אשר מרושתת בטכנולוגיה מתקדמת למעקב אחרי מערך המידות והתקנות והון אנושי איכותי ומוצלח. פתיחת מערך השירות מהווה אבן דרך בחזון החברה ובמטרות של הנהלת החברה למתן שירות כולל לקבלנים, יזמים ואדריכלים בתחום הבנייה למכלול מוצרים, בפריסה ארצית.

וב-2020 אף השלימה החברה את רכישה של מפעל נוריאלי המתמחה בייצור ציוד מקצועי לענף הבנייה ועוד. כניסת חברת נוריאלי הוותיק למשפחת המפעלים של רב-בריח האפשרות לקבלן וליזם שירות ונוחות מקסימאלית ברכישת סל מוצרים מלא.

רב-בריח היא חברה צומחת המשמשת one stop shop בענף הבנייה בעלת טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת ייצור מוצרים בהתאמה אישית לכל לקוח בנפרד.

רב-בריח יוצאת להנפקה

יום מרגש לחברה! רב-בריח משלימה בהצלחה הנפקה ראשונה לציבור של מניות (IPO), כאשר גייסה 125 מיליון שקל.

שמואל דונרשטיין יו”ר רב בריח, מסר: “אני רוצה להודות בשמי ובשם כל עובדי רב בריח על הבעת האמון המשמעותית בחברה ובאסטרטגיית הצמיחה שלה. הבעת אמון ברב בריח היא הבעת אמון בתעשייה הישראלית והנפקת החברה תסייע ותאפשר את המשך פיתוחה במפעליה הקיימים והחדשים, ביסוס מנועי צמיחה חדשים והתרחבותה בישראל ובעולם. לקבוצת רב-בריח שדרה ניהולית מנוסה ובעלת ניסיון רב-שנים בתעשייה המחויבת להמשך הצלחתה והשאת ערך לבעלי המניות.”

רב-בריח. תעשייה ישראלית, גאווה לאומית.

כל המדינה יודעת, רב-בריח – מיוצרת בישראל!
סל המוצרים הרחב והכולל ביותר לדלתות כניסה, דלתות פנים, מוצרי נעילה ועוד – מפותח ומיוצר בישראל!


החזון והערכים שלנו

לתכנן, לעצב ולייצר עבור יותר ויותר אנשים, תחושה נפלאה של ביטחון. ביטחון במוצר, ביטחון בחדשנות, ביטחון בעיצוב, ביטחון בחברה וביטחון שרכשו את המוצר הנכון ביותר עבורם ועבור בני משפחתם.

לחדש בעיצוב וסטייל

למוצרים שאנו מייצרים בחברת רב-בריח, השפעה רבה על חוויית המגורים ועל סגנון החיים כמעט בכל בית בישראל. לכן נמשיך להוביל מהפכה עיצובית מתמשכת בכל אחד ממוצרינו ובכל נקודות ההשקה עם לקוחותינו ולהשיק קולקציות חדשות, ייחודיות ובלעדיות בכל תחומי פעילותנו.

לייצר חדשנות איכותית

אנו מחויבים להעמיד לרשות לקוחות רב-בריח את הפתרונות המתקדמים והאיכותיים ביותר ולחתור לחדשנות מתמדת במוצרים, בחומרי הגלם, בטכנולוגיה, בעיצוב ובשירות – תוך התאמה מושלמת לצרכים המשתנים של לקוחותינו והקפדה על אמינות ויחס הוגן לכל אורך הדרך.

להוביל לבטחון

הענקת תחושת ביטחון ללקוחותינו היא ליבת העשייה שלנו והתועלת הבסיסית לה אנו מחויבים. עבורנו, ערך הביטחון בא לידי ביטוי בכל נקודות המפגש עם לקוחותינו: ביטחון מוחלט במוצרים האיכותיים המיוצרים ומשווקים על ידינו, באמון המלא בחברה ובידיעה שקיבלו תמורה מלאה לכספם.

להיות חלק מקהילה

אנו, עובדי רב-בריח ומנהליה, גאים להיות חלק מחברה ישראלית "כחול-לבן", ירוקה וידידותית לסביבה ומכיוון שאנו רואים עצמנו חלק בלתי נפרד מהקהילה בה אנו חיים ועובדים, נמשיך לפעול ולתרום למען רווחתה ושגשוגה ביושר וצניעות.

אנחנו משתמשים ב-cookies על מנת להבטיח שאנחנו מעניקים למבקרים שלנו את חוויית המשתמש הטובה ביותר, לספק להם תוכן מותאם אישית ולתמוך בשיווק של השירותים שלנו.

תנאי שימוש ב-cookies סגור